Zadzwoń do nas
500 56 54 54

Napisz do nas
biuro@turbodpf.pl

Odbierzemy od Ciebie lub wskazanego warsztatu samochodowego
turbosprężarkę / filtr DPF
w promieniu 50km od siedziby naszej firmy

Regeneracja filtra DPF

W 100% bezpieczna procedura regeneracji

  • cena regeneracji 449 zł brutto (365 zł netto)

  • metoda hydrodynamiczna

  • najskuteczniejsza metoda

  • ekologiczne czyszczenie

  • legalne i bezpieczne, bez wypalania

  • całkowite usunięcie osadów

  • raport sprawności

  • gwarancja

  • kurier lub odbiór gratis

  • odbierzemy darmowo Twój filtr (do 30 km od naszej firmy), zregenerujemy i dostarczymy do Ciebie

  • kurier gratis w obie strony!
    dla nas ważny jest Twój czas oraz wygoda. Wystarczy, że spakujesz filtr, a my zrobimy resztę za ciebie (bez jeżdżenia, drukowania, bez wychodzenia z domu).
    W większości przypadków czas realizacji to 48h od momentu wysłania.
    – Spakuj paczkę,
    – poinformuj nas o tym, my wyślemy kuriera, który odbierze filtr,
    – po regeneracji odeślemy go do Ciebie,
    – otrzymasz: wyczyszczony filtr, pisemną gwarancję.

Skontaktuj się z nami, a również :

  • wykonamy dla Ciebie usługę kompleksowo w naszym warsztacie(demontaż, regeneracja, montaż),
  • odbierzemy darmowo filtr z Twojego warsztatu lub bezpośrednio od Ciebie,
  • wyczyścimy i dostarczamy gotowy filtr do montażu.

 

Nasze warsztaty:

– AKADEMIA AUTO SERWIS, Warszawa, ul. Patriotów 343B. (Wygodny dojazd Skm, linią S1 lub autobusem nr. 521). Warsztat wykonuje odczyt wartości bieżących filtra, demontaż, sprawdzenie stanu monolitu filtra, montaż oraz kasowanie błędów w sterowniku silnika. Cena usługi  to koszt od 250 PLN Netto i kształtuje się zależnie od trudności demontażu filtra. Umów się na wizytę : tel. 667508508 , 663508508.

– Q-SERVICE, Warszawa ul. Dzięcioła 22. Warsztat wykonuje odczyt wartości bieżących filtra, demontaż, sprawdzenie stanu monolitu filtra, montaż oraz kasowanie błędów w sterowniku silnika. Cena usługi  to koszt od 250 PLN Netto i kształtuje się zależnie od trudności demontażu filtra.
Umów się na wizytę : tel. 602373150

Przy ewentualnym kontakcie, proszę powołać się na naszą firmę Turbodpf.pl

Na czym polega regeneracja filtra DPF?

W przypadku, gdy podejrzewamy uszkodzenie filtra DPF w samochodzie istnieją dwa rozwiązania – jego wymiana lub regeneracja. Pierwszy wariant jest jednak niezwykle kosztowny. Prawidłowo przeprowadzona regeneracja pozwala na uniknięcie ogromnego wydatku, przywracając filtrowi nawet 99% pierwotnej skuteczności. Przeprowadzenie tej czynności wymaga jednak doświadczenia i stosowania odpowiednich metod.
W naszym serwisie wykorzystujemy innowacyjną metodę hydrodynamiczną, czyszczenia podciśnieniowego maszyną Carbon Clean. Polega na wykorzystaniu siły przepływu wody specjalistycznych środków chemicznych oraz sprężonego powietrza. To bezpieczny, szybki, a przede wszystkim niezwykle skuteczny sposób regeneracji filtra cząstek stałych.

 

 

Czym jest filtr DPF?

Filtr DPF (filtr cząstek stałych) montowany jest w silnikach wysokoprężnych napędzanych olejem napędowym. Jego zadaniem jest oczyszczanie gazów spalinowych z sadzy oraz popiołu, które są produktem pracy silnika Diesla. Połączone są z katalizatorem, którego zadaniem jest również oczyszczenia gazów spalinowych. Od 2011 roku producenci mają obowiązek montowania filtrów DPF. Bez niego samochody z silnikiem wysokoprężnym nie są w stanie spełnić normy EURO 4.

Jak jest zbudowany i jak działa filtr DPF?

Filtr cząstek stałych swoją budową przypomina puszkę. Wewnątrz znajdują się ścianki o porowatej strukturze, których zadaniem jest wyłapywanie zanieczyszczeń. Część kanalików zaślepiona jest na wlocie, natomiast pozostałe na wylocie filtra.

Cząstki sadzy znajdujące się w gazach spalinowych trafiając do filtra DPF są wyłapywane przez pory i pozostają wewnątrz filtra. Mniejsze cząsteczki przedostają się natomiast swobodnie.

 

 

Przyczyny uszkodzenia lub zapchania filtra DPF

Pory znajdujące się wewnątrz filtra DPF mają niestety ograniczoną pojemność. Wraz z eksploatacją samochodu wewnątrz filtra pojawia się coraz więcej sadzy. W pewnym momencie musi zostać wypalona. Producenci zalecają przeprowadzenie tej czynności przynajmniej raz na kilka tysięcy kilometrów. Polega na jeździe o odpowiedniej prędkości na wysokich obrotach bez zmiany biegów. Nie wykonanie tej procedury przez dłuższy czas skutkuje zapchaniem filtra DPF.

Inną przyczyną mogą być zbyt krótkie dystanse pokonywane przez samochody z silnikiem diesla. Olej nie mając szansy rozgrzać się do optymalnej temperatury powoduje zwiększenie produkcji osadu zapychającego filtr cząstek stałych. Kolejnym powodem może być stosowanie nieodpowiedniego oleju, a także brak jego wymiany na czas.

Ikona bezpłatnt odbiór

Twój filtr DPF uległ uszkodzeniu?

Ikona gwanrancji

Przeprowadzimy szczegółową diagnostykę

Ikona certyfikatu

Zregenerujemy Twój filtr DPF

Ikona certyfikatu

Certyfikat potwierdzający sprawność

Szybka wycena

Interesująca usługa:
Regeneracja TurboRegeneracja filtra DPF