Zadzwoń do nas
500 56 54 54
Napisz do nas
biuro@turbodpf.pl
Wierzymy w swoją jakość! oraz uczciwość naszych klientów. U nas zapłacisz po 5 dniach testowania zregenerowanego przez nas filtra. Masz mieć pewność że wybrałeś/aś dobrze! Tego nie ma Konkurencja!
W 100% bezpieczna procedura regeneracji
cena regeneracji to 365 zł
metoda hydrodynamiczna
najskuteczniejsza metoda
ekologiczne czyszczenie
legalne i bezpieczne, bez wypalania
całkowite usunięcie osadów
raport sprawności
odbierzemy darmowo Twój filtr (do 30 km od naszej firmy), zregenerujemy i dostarczymy do Ciebie
kurier gratis w obie strony!
dla nas ważny jest Twój czas oraz wygoda. Wystarczy, że spakujesz filtr, a my zrobimy resztę za ciebie (bez jeżdżenia, drukowania, bez wychodzenia z domu).
W większości przypadków czas realizacji to 48h od momentu wysłania.
– Spakuj paczkę,
– poinformuj nas o tym, my wyślemy kuriera, który odbierze filtr,
– po regeneracji odeślemy go do Ciebie,
– otrzymasz: wyczyszczony filtr, pisemną gwarancję.
Skontaktuj się z nami, a również :
Twój filtr DPF uległ uszkodzeniu?
Przeprowadzimy szczegółową diagnostykę
Zregenerujemy Twój filtr DPF
Certyfikat potwierdzający sprawność
– Q-SERVICE AUTO SZASER, Warszawa, ul. Szaserów 104. (Wygodny dojazd Skm, linią S1 lub autobusem nr. 523,188,102,202). Warsztat wykonuje odczyt wartości bieżących filtra lub turbosprężarki, demontaż, sprawdzenie stanu monolitu filtra lub turbosprężarki, montaż oraz kasowanie błędów w sterowniku silnika. Cena usługi jeżeli chodzi o filtr to koszt od 250 -400 PLN Turbosprężarki od 350-500 PLN i kształtuje się zależnie od trudności demontażu filtra lub turbosprężarki. Umów się na wizytę : tel. 602 315 463
– Q-SERVICE, Warszawa ul. Dzięcioła 22. Warsztat wykonuje odczyt wartości bieżących filtra, demontaż, sprawdzenie stanu monolitu filtra, montaż oraz kasowanie błędów w sterowniku silnika. Cena usługi to koszt od 250 PLN Netto i kształtuje się zależnie od trudności demontażu filtra.
Umów się na wizytę : tel. 602373150
Przy ewentualnym kontakcie, proszę powołać się na naszą firmę Turbodpf
W przypadku, gdy podejrzewamy uszkodzenie filtra DPF w samochodzie istnieją dwa rozwiązania – jego wymiana lub regeneracja. Pierwszy wariant jest jednak niezwykle kosztowny. Prawidłowo przeprowadzona regeneracja pozwala na uniknięcie ogromnego wydatku, przywracając filtrowi nawet 99% pierwotnej skuteczności. Przeprowadzenie tej czynności wymaga jednak doświadczenia i stosowania odpowiednich metod.
W naszym serwisie wykorzystujemy innowacyjną metodę hydrodynamiczną, czyszczenia podciśnieniowego maszyną Carbon Clean. Polega na wykorzystaniu siły przepływu wody specjalistycznych środków chemicznych oraz sprężonego powietrza. To bezpieczny, szybki, a przede wszystkim niezwykle skuteczny sposób regeneracji filtra cząstek stałych.
Filtr DPF (filtr cząstek stałych) montowany jest w silnikach wysokoprężnych napędzanych olejem napędowym. Jego zadaniem jest oczyszczanie gazów spalinowych z sadzy oraz popiołu, które są produktem pracy silnika Diesla. Połączone są z katalizatorem, którego zadaniem jest również oczyszczenia gazów spalinowych. Od 2011 roku producenci mają obowiązek montowania filtrów DPF. Bez niego samochody z silnikiem wysokoprężnym nie są w stanie spełnić normy EURO 4.
Filtr cząstek stałych swoją budową przypomina puszkę. Wewnątrz znajdują się ścianki o porowatej strukturze, których zadaniem jest wyłapywanie zanieczyszczeń. Część kanalików zaślepiona jest na wlocie, natomiast pozostałe na wylocie filtra.
Cząstki sadzy znajdujące się w gazach spalinowych trafiając do filtra DPF są wyłapywane przez pory i pozostają wewnątrz filtra. Mniejsze cząsteczki przedostają się natomiast swobodnie.
Pory znajdujące się wewnątrz filtra DPF mają niestety ograniczoną pojemność. Wraz z eksploatacją samochodu wewnątrz filtra pojawia się coraz więcej sadzy. W pewnym momencie musi zostać wypalona. Producenci zalecają przeprowadzenie tej czynności przynajmniej raz na kilka tysięcy kilometrów. Polega na jeździe o odpowiedniej prędkości na wysokich obrotach bez zmiany biegów. Nie wykonanie tej procedury przez dłuższy czas skutkuje zapchaniem filtra DPF.
Inną przyczyną mogą być zbyt krótkie dystanse pokonywane przez samochody z silnikiem diesla. Olej nie mając szansy rozgrzać się do optymalnej temperatury powoduje zwiększenie produkcji osadu zapychającego filtr cząstek stałych. Kolejnym powodem może być stosowanie nieodpowiedniego oleju, a także brak jego wymiany na czas.
Twój filtr DPF uległ uszkodzeniu?
Przeprowadzimy szczegółową diagnostykę
Zregenerujemy Twój filtr DPF
Certyfikat potwierdzający sprawność